Sunday, February 22, 2009

TAHI LALAT

Yesterday evening, I entered my brother's room just to use his weight balance. Then i borrowed his mirror to check my hair and my face at that time. While i was touching my face, trying to look for the pimples, which to my sense, i noticed that he was looking at my doing. So, we got into this conversation


abang: cek jerawat ler tuh..

bb: hmmmm

abang: ko tau tak...

bb: hmmm..aper?

abang: sebenonyer bekas jerawat tu, kalau biar lama2...nanti dier jadik TAHI LALAT..

bb: hah!!!!!!!...(giler terperanjat beruk dengan pernyataan tersebut..dan membuat muka tak boleblah..)

abang: iyerrr

bb: wakkakakkakakakkaka....tak boleblah...apasal plak??
(diesebabkan aku malas nak menggunakan background aku sebagai ahli kimia, dan ini tersangatlah kelakar bagi aku...aku sengaja ingin mendengar alasan dia)

abang: abang dah perhati lama dah...contoh ni hah..(sambil menunjuk muka nya)...dia jadik tahi lalat haaa..

bb: itu dia belom abes recover lagi bekas dia tuh..tu pasal jadik camtu...(aku dah tak bole blah...nak gelak dah)

abang: iyerrr betol..

bb: wkakakakkakakakkakaka

abang: kalo ko tak cayer, abang rasa SHARIFAH AINI tu, kat muka dia tuh sebenarnya dulu tu bukan tahi lalat tuh..semua tu bekas jerawat...

bb: wakkakakakkakakakakkakakakkaka....SHARIFAH AINI plak kener....wkakakkaka..adoi..tak bley blah...

abang: wakakkakakakkaka...ko tak cayer sudah...



p/s: kalau la betol itu berlaku, aku rasa muka aku ni mesti dah penuh dengan tahi lalat..kerana aku sangat sinonim sekali dengan penjerawatan apatah lagi bekas penjerawatan....wkakakakkakakakkakakakka......

2 comments:

Unknown said...

nasib baik xkuar kn term kimia dia...klu x, abes la..

boleblah (bb) said...

tak sampai ati nak kuarkan...wkakakakkaka