Wednesday, July 22, 2009

GUMOK 3

Agenda: makan malam
Pukul: 7.45 maghrib
Ahli terlibat: je', bb, abah

Bapak aku perlu memenuhi undangan di hotel, maka agak sibuk untuk mencari pakaian yang sesuai. Setelah usai, dia berlegar-legar di ruang makan


abah: ok tak baju abah ni??

bb: (menoleh lalu mengangguk..kembali menyambung santapan)


tiba-tiba...


je': kak nya, cuber teka, aper yang HILANG kat muka abah??

bb: hmmm...ntah..janggut kot (kenape aku layan budak ni pon aku tak tau..tapi aku terujerrr)

abah: (cuba membersihkan bahagian dagunya supaya kelihatan berkilat barangkali)

je': bukan...(geleng)

bb: abestu???

je': LEHER

bb: (tersedak lalu menoleh)...wakakkakakakkakakkakakak...ha ah..takder la abah..mane pergiii???...wakkakakkakakak

abah: amboiii... ko ngenakan abah eh je'..




p/s: kali ini tidak melibatkan aku..lantas gumbira hingga ke sudah...dan... LEHER AKU MASIH NAMPAK LAGIIIIII.......ngua3

4 comments:

An Ikram said...

korang adik-beradik memang keje seharian buat lawak je eh..haha

faiz_alin said...

yeah..leh mkn byk2!!!jom g makan2.lupekan sgale diet + exercise..

p/s:leher aku pon ade lg nih

Unknown said...

klu dh tahap xnmpk leher, rizal punye boroi pun kalah... ;)

boleblah (bb) said...

sya:ngeh3
lin:jom!
kak nora:ikot kategori.ayah org kategori warga emas.rizal kategori bawah umor dah boroi..mmg agak bahayer