Monday, July 20, 2009

KOPI

Iklan tv3

"minumlah KOPI JANTAN"

Huraian bb: sesuai untuk diminum oleh semua LELAKI ataupun barangkali lebih terbuka definisinya, kepada segala yg berstatus JANTAN (e.g, haiwan dan tumbuhan)


tapi kalau


"minumlah KOPI JANDA"

Huraian bb: maka untuk diminum oleh JANDA sahaja. so aku tak bole minum..sebab aku bukan JANDA..




p/s: sebab aku sangat bosan, serba serbi aku buat rasa macam tak kena. sampai hobi terchenta (TIDO) aku terasa janggal sekali jika diprektikkan. aku mungkin memerlukan se -das tamparan paradigma. sekali sekala tersungkur dengan kepala terpusing 177 darjah aper salahnyer..kalau itu membawa kepada kebaikan..betul tak aku cakap???tak betul ker..ader ADER AKU KISAH!!!.baek ko diam sebelum aku freekan penampar kaki aku ni...ooopppss...maaflah, aku terkasar sedikit....mungkin bahana bosan barangkali aku berhalusinasi seketika..

3 comments:

rizalo said...

iklan kt tv skrg makin lucah la...cam haram je

Unknown said...

eh, xsangka komen ni rizal yg bg..
coz slalunye dia la yg laju bab2 ni! smpi panas je dgr... ;)

boleblah (bb) said...

rizalo: ntah ek..tercemar minda aku yg suci inih..

kak nora: tu pasai die komen entri nih..ngua3