Monday, May 11, 2009

SELAMAT HARI IBU..

aku nak post jugak walaupon aku sebenarnya dilarang sama sekali melayan aktiviti berblog buat seketika untuk kebaikan aku....

While preparing for solat maghrib

je': mak..je' nak bagi mak adiah hari ibu..
mak: hah...bak sini..yang laen..mana hadiah hari ibu mak!!!(kuat)
bb: (adeh)
je': mak suka teddy bear tak?
mak: tak
je': mak nak teddy bear tak? (berani tanya lagi)
mak: tak nak..DAH TUA-TUA GANYUT NI NAK TEDDY BEAR BUAT APERR...
bb: waakakakakkaka...mak nak teddy bear, mak?? (cakap ajuk)...wahauhauhau

p/s: mungkin kedengaran agak kejam..tapi aku tau je' sudah memasang angan2 untuk membalas...lallalallalalal..

SELAMAT HARI IBU, MAK!!!!




after solat maghrib

abah: nya..aper yang new york-new york tuh??
bb: hah??? (kurang tangkap sambil membuat muka penuh tanda soal)
abah: alahh...yang untuk muka tu laaaaa...
bb: oooo...yang tu..New York Skin Solution tu ker
abah: haaaa...yang tu laaa(sgt excited)
bb: apasal???(aku plak excited)
abah: bagoslaa benda tu.dia cuci muka org tu, picit pastu gosok sekali..sampai GLOW IN THE DARK!!
bb: wakakkakakak....glow in the dark tu...whahahha
abah: eh bukan...glow laaaa..wahhahahahha


p/s: aku pon nak GLOW IN THE DARK jugak!!! cam best jerrr....

No comments: