Saturday, May 09, 2009

KENDURI KAHWIN RAKAN...

Terasa seperti ingin mengepost sesuatu saja...bukan perkara yg sukar ku rasakan..hanya perlu menerokai gambar2 yg tersimpan di dalam folder maya ku ini saja..nahh...pasti tidak menguciwakan..

Memandangkan sahabat ku yg juga mengamalkan amalan berblogging ini telah mengeposkan pengalamannya menghadiri kenduri kawen rakannya (aku quote bunbing)..maka terpanggilah aku untuk melakukan sebegitu jua..maaf...bahasa malayasia ku terasa sangat gagal sekali...

2 mei 2009, kajang....

Kenduri kawen yang aku hadiri ini tidaklah jauh beratus2 batu kukira..sungguh dekat sahaja..memang selayaknya dan seharusnya dihadiri tanpa sebarang alasan. rakan ku yang berkahwin ini merupakan rakan persekolahanku ketika aku di sekolah rendah lagi. sudah 12 tahun rupanya masa berlalu.. sememangnya jika dikira keakraban kami..tidaklah seakrab mana pon..cuma saling mengenali saja..tapi melonjak sekali hatiku ini untuk menghadirinya. alasan utama..mahu makan nasik orang kawen dan bertemu rakan2 sekolah yang laen.

Ahhh...bosanlaaa aku menaep.. disiniku selitkan beberapa gambar sebagai tanda kenangan bersama rakan2 lama..ada yang berubah sama sekali..ada yang sama sahaja cuma mungkin saiz dan ketinggian yang membezakan..walaubagaimanapon..secara keseluruhannya ianya memang menyeronokkan..harapanku, moga2 kita dapat berkumpul secara beramai2 lagi..



ex-skshas



antara yang mendatangkan diri dengan awal..termasuk lah aku


(full body)



tertidur sebentar..mungkin kerana panas yg terik...


antara yang hadir


p/s: tahniah kepada balqis aminuddin dan suami. semoga berkekalan hingga ke akhir hayat hendaknya


6 comments:

ZaidFirman said...

bestnya!!!

Unknown said...

owh...xde citer sedey...
nasib baik!! :)
dh aktif kembali cik bb,ye ;)

faiz_alin said...

haha..ade org pakai baju kaler pink!!!!!!!

boleblah (bb) said...

ngeh3!!

Unknown said...

cam kenal jer tudun kale pink tu....


p/s bile ko nak mulang balik tudun aku tuh.....(harap2 org tak tawu aku berbicara di sini.oopss...im sorry...huhu...)

boleblah (bb) said...

siler ke kaunter tuntutan..

p/s:(alah...ko pakai la tudung awan-awan ko tuh..ok aper..takder la indon sgtt..ooppss..aku tak bitau saper2 tau)