Monday, June 29, 2009

GUMOK 2

Situasi 1


Aktiviti: bebas


Tiba-tiba..............

farah: ya ALLAH nya!!!

bb: hah!! apasalll???? (terkejut nak mamposss)

farah: TEMBAM nyerrrrrrrr!!!!

bb: kurang ajo!!! (berlari2 anak ke cermin berdekatan sambil menarik rambut)


p/s: aku bawak keluor cili api kecik2 warne ijo dalam peti aes..





Situasi 2

Aktiviti: dalam kereta menuju ke kampong di muor, johor


farah: weh...MENGANDUNG ehh..(tersengih-sengih menampakkan gigi)

bb: ko nak kene tampor ngan aku eh!!! (sambil meraba2 perut...adeh)


p/s: aku basuh cili api kecik2 tadi lalu menumbuknya dengan menggunakan batu tumbuk..dukk...dukk..dukk





Situasi 3

Aktiviti: makan malam


farah: nya!!

bb: hah!! (menoleh)

farah: (membuat gaya bermaen tabla menggunakan leher..) macam jeli...ngeh3

bb: wakkakakakka....siot punyer budakkk


p/s:aku dah masukkan cili api kecik2 yg ditumbuk tadi ke dalam mangkuk..





Situasi 4

Aktiviti: belom dapat dipastikan lagi...


bb: ko tak sempat cakap aper2 lagi, aku dah lumor dlu cili api kecik2 yang ditumbok tadi kat kepaler ko..bole mngurangkan masalah kelemumurrrr...ngeh3


p/s: alangkah indah nyerrrrr....haihh

p/s 2: rizal..marila berkongsi cerita dongeng bersama2...

2 comments:

Unknown said...

hmm...cuba timbang skit!!!
ade beza,x? ;)
(tau, mmg ade beza. tp xnk la ckp.
nanti kate ilusi optik plak!! ngeh3(fariza, 2009))

boleblah (bb) said...

jisim tak bertambah..zarah2 serta molekul2 maseh berada di tahp yang sama..cuma agak pelik ilusi optikagak kurang diprektikkn kebelakangan ini..agak berbahaya...bole kena darah tinggi jika beterusan beginiiii