Friday, June 26, 2009

RAMBUT

Baru-baru ni, aku telah mengambil keputusan drastik untuk memotong rambut...tapi kelihatannyer..ada yg kurang menyenangi..

Berikut adalah contoh yang dapat ku gambarkan ketakpuasan hati mereka...

situasi 1

agenda: tengah makan2 di dapur rumah
farah: rambut nya macam tu buat muka nya nampak macam PEMALAS...
bb: kuang ajo punyer budak!!!aper kene mengene ngn rambut aku!!!


situasi 2

agenda: bersantai2 di sofa terchenta depan umah
bb: rasa tembam la muka (tiba2)
mak: ah..tu sebab rambut ko tu SATU SEN TAK GUNA!!
bb: adoiiii....


p/s: aku telah membuat perhitungan yang salah..ku kira, rambut raya ku kali ini pasti bergaya...owhhh..ADER AKU KESAH??

8 comments:

BunBinG said...

camner ruper rambut ko sebelum ni..? agak2 de macam iklan shampoo x? hahahaha..

boleblah (bb) said...

tiada tandingannnnyerrrr.....iklan shampu tu ujung rambut aku jerrrrrr..kehkehkehkehke

faiz_alin said...

aku request gamba perbandingan rambot ko sebelom ngn selepas kejadian!!!

zamrahman said...

aku rasa ang patut potong botak je..kasi mak ang supraihhh..
sure dia kata rambut stail camtu mcm orang yang sangat rajin..hahahah

Unknown said...

:) tu la...penat je akk nasihat.
jgn potong...kan dh!!!!
terima la natijahnye.
maybe botak cam scofield baru ok, spt suggestion en zam... ;)

boleblah (bb) said...

lin:mane bole letak gambo gambot..haram...dosee

zam n kak nora:cadangan yg sangat berenasss...maseh dalam pertimbangannn

zamrahman said...

haha..tp ang kalu nak botak tuh jangan lupa tinggal kan sikit rambut..mcm jambui la..konon2 nya..kalau sapa2 tanya awat tingai hat tuh..ang ble jawab.."itu aku punya suka lah..sebab aku ghajin la aku buat cengitu" muhahah

boleblah (bb) said...

bulih3..tapi bagi aku katok kepala hg dlu...tak banyak..barang 77 kali jer..pastu aku tunaikan permintaan hg tu...amacam??tawaran aku lumayan tak..ngeh3