Monday, July 15, 2019

Mulut Bersepah

Tadi lunch sorang..macam biasa amik nasi, lauk, bayar then cari tempat nak duduk. 
Lepas duduk makan,
 Lebih kurang lagi 6 suap nak abis, tiber2 gatal plak hidung..

AAASSSHHHEEMMM!!
sambil cover mulut  dengan tangan.. 

Ada la dapat tangkap 4-5 butir nasi yang terlepas....
sambung makan balik....
Selesai makan, nak pergi letak pinggan dalam besen...
kena redah student2 yang beratur nak beli lunch...

Ekksekiussmi...

buat muka friendly..
menoleh la student2 yang beratur tu kat aku..
Aku maintain senyum...

Next, aku ke sink nak cuci tangan...

Nak luruh jantung aku tengok cermin



NASI DAN CILI BERSEPAH KAT MUKA! 




HA HA HA HA..HAREMMM



Lakonan semula


Padanla aku nampak budak2 beratur tadi tu macam sengih2 kat aku...

ADOI BENCI AH 😩😩😩





No comments: