Saturday, January 14, 2012

mimpi ngeri ntah hape-hape

Pagi indah. nah,mesti cerah hari ni. rutin hujung minggu, bangun lambat, mandi lambat, makan lambat, berak lambat, bergerak pun lambat. semua pun lambat ahh. mcamkan mengesot sikit2 bagai siput babi. itu metaforanye.

Dalam berngongeng-ngongeng mengisi hari, tepat pukul 330 ptg, mata jadi berat. dalam lambat2 tadi, part ngantuk mesti sharp on time. yeahhh. tergolek la kau atas katil, konon nak short nap. sebelum tdo, macam2 tabur janji dengan diri nak buat itu ini.motivasi kekdahnyer..


Permulaan tido, masih tenang. lepas setengah jam, mimpi mai dah. cerita start, aku adik beradik pergi bercuti. dapat homestay rumah tinggal. alah..tipikal cerita hantu. mcm biasa, rumah besar, barang lama berhabuk2, dalam mimpi rasa seram. luar mimpi rase 'ek ellleh, lu amende?? '..dem..'


Pendekkan cerita, mcm biasa, rumah yg kitorang duduk sebenarnye tak wujud pon..tibe2 bunyi mesej masuk.. 'tet..tet'.
"cut2..kejap2..nanti aku dtg balik"..

Bangun kejap baca mesej..ceh, dr student rupanye..ingat brad pitt tadi. dem..baling hp, tdo. sambung mimpi balik.
" ok guys, sorry, ade hal sket tadi, sambung balik".

Tiba2 aku nampak student yg hantar mesej kat aku tadi, ade sekali dalam mimpi aku..bole plak...layaannn



Lepastu dah tak ingat sepatah haram...dem



Tu yang mimpi ngeri ntah hape-hape tuuu....

2 comments:

eflizaa said...

ko memang sengal kan!!!ak sket lg nak naek bulu roma dah...!!

boleblah (bb) said...

kah3