Friday, December 04, 2009

Karutan si boleblah

kebelakangan ni hatiku gundah gulana...
gusar entah kat mana....
semua aku buat pon rasa tak kena....
dengan tak semena-mena...
aku terasa merana....
memikirkan masa depan yang entah macam mana....
kalau lah mudah macam makan banana...
tiada sembelit...tidur pon lena...


di telinga terlekat pena...
tak perlu berkelana ke mana-mana...
lantas ku tabahkan hati kukuatkan minda...
ku corengkan jua blog tercinta..


bukan niatku untuk berseloka...
cuma meluah rasa di jiwa...
bukan teringat kepada si jawa....
walaupun si jawa seorang wibawa...
ohh... rupanya aku terbawa-bawa...
maklumlaaa...aku kan lawaa...wawawawa...
maaflah..aku terleka...


adeh..
mata berat mulut menguap pula...
isi pentingnya aku pun lupa...
'si montel' dah panggil bagai nak gila...
kalau ingkar, menanti bala..
sudah pasti aku tak rela..
so aku cerita lain kali, kalau aku tak lupa..
mungkin bila-bila...
aku bukan jenis berkira...




p/s: si montel = kain yang berbentuk poket dan diisi kekabu di dalamnya..boleh jugak diisi kapas

5 comments:

Asfan Ash said...

mmg karutan! ni kes xde idea ke ape?hehehe

Unknown said...

bukan dh final stage? masih gundah gulana?? atau ade sumthin new that i didnt know? kuch kuch hota hai??
siap ade si jawa yg xleh blah..nk letak org bintong, mesti xkena ryhme.. ;)

boleblah (bb) said...

arc:ngeh3
kak nora: hota nehi he ho ha hi ngeh3..jawa hensem he hehehehe

zamrahman said...

nak tau jawa tu makan kerisek ke tak? ahaha

Asfan Ash said...

halamak sekilo je ponnn hahaha